Хто з дитинства звик ставити перед собою цілі, тому
і надалі простіше буде опановувати нові знання, орієнтуватися в мінливому
світі, робити кар’єру, стати шанованою і успішною людиною. Правильна і достатня
самомотивація:
підвищує інтерес до навчального процесу;
покращує дисципліну;
полегшує розуміння і засвоєння нового матеріалу;
підвищує рівень оцінок з усіх предметів.
Не варто чекати наступного понеділка, щоб почати
займатися, шукати відмовки, посилатися на відсутність бажання, втому, будь-які
інші причини. Треба зробити це прямо зараз. Це може позбавити комфорту, зате не
буде приводу для ліні. Не варто чекати, що проблема зникне відразу – з часом
мозок адаптується, зусиль для самопримушення потрібно буде все менше і менше.
Можливо, найперша маленька перемога над собою стане передвісником подальшого
злету. Тим більше що навчання в школі займає не так вже й багато часу.
Є таке слово – «треба». Часом воно краще будь-яких
домовленостей і хитрощів з боку батьків дає поштовх до початку виконання
уроків. Діти це добре знають.
Організація
робочого місця і розпорядок дня
Правильна організація робочого місця відіграє не
останню роль в навчанні. Стіл, за яким зручно сидіти, ергономічний стілець,
вірно підібране освітлення, стелаж або тумба для підручників, зошитів,
альбомів, яскраве канцелярське приладдя, обкладинки з красивими картинками,
улюблене фото на стіні. Зовнішній антураж впливає на бажання вчитися!
Під час занять і в період
приготування домашнього завдання постарайтеся, щоб сторонні звуки не
відволікали від навчання: прикрийте вікно, вимкніть телефон, телевізор.
Не відкладайте завдання на потім. Ніхто не знає, що
станеться далі: відключать електрику, підніметься температура, зададуть
додаткові уроки, з’являться непередбачені справи. Але і все відразу робити не
варто. Від перевтоми знижується рівень концентрації уваги. Та й мотивація до
навчання від цього помітно страждає. Найкраще рівномірно розподілити
навантаження, ставити перед собою реально здійсненні цілі, що відповідають
його можливостям.
Готовність працювати, ставити все нові і нові
завдання завжди приводять до успіху. Адже недарма в списку мотивацій студентів
Гарварду є пункт: «Не потітимеш – не заробиш».
Щоб полегшити перебування на дистанційному навчанні, пропоную:
1. Виділити певний ритуал для початку та кінця навчального дня. Наприклад, перед першим уроком переглядати електрону пошту або дивитися новини у навчальному чаті, переглянути, які справи сьогодні треба зробити. В кінці дня перевірте, що можна запланувати на завтра, напишіть, що ви зробили сьогодні та похваліть себе. Подумайте, які емоції, враження склалися від цього дня, що було легко, а що - складно, що можна змінити в організації навчання.
2. Під час навчання приберіть речі, що вас відволікають. Якщо нестерпно хочеться переключитись на щось інше, розподіліть для себе час: наприклад, 20 хвилин займаєтесь лише навчанням, а наступні 10 - трошки відпочиваєте. Головне - встигнути все зробити і не перевтомитися.
3. Слідкуйте, щоб день зранку і до пізнього вечора не перетворився на суцільне навчання. Важливо відслідковувати межі уроків та навчального дня.
4. Якщо щось викликає складнощі, варто звернутися за допомогою до вчителя. А якщо ви відчуваєте, що щось не виходить через перенавантаження, перейдіть до іншого завдання. Іноді найкращі ідеї приходять тоді, коли перестаєш намагатися щось придумати.
Джерело: https://www.futureschool.online/post/motivation-learning/
Комментариев нет:
Отправить комментарий