среда, 18 марта 2020 г.

Протидія булінгу в шкільному середовищі



Рекомендації щодо поведінки, яка буде дієвою у ситуації булінгу:

1. Зберігай спокій, дій хоробро, обійди ситуацію;
2. Стримуй гнів;
3. Говори спокійно і впевнено - дай агресору можливість зупинитися;
1. Встановлюй межі
"Не говори так до мене", "Я не погоджуюсь, щоб ти так мене називав", "перестань, мене це нервує", "я не люблю цього";
2. Повідом про наслідки
"Я розповім класному керівнику", "Не буду з тобою розмовляти", "Я піду звідси";
3.Звернися до дорослих за допомогою 
Можна звернутися до класного керівника, інших вчителів, соціального педагога, практичного психолога, батьків;
4.Ігноруй або відходь
5. Несподівано здивуй агресора 
(неочікувана зміна теми розмови, жарт, несподівана поведінка, "відчіпні" відповіді: "може бути", "можливо", "якщо так вважаєш".


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Протидія булінгу. Інший - Не гірший!

  Перегляньте відео та поміркуйте: до яких наслідків може призвести булінг? Як йому запобігти та як захиститися?